16 Ekim 2012 Salı

egg & bacon

       Haftasonunun ilk keyifli günü olan cumartesi sabahı sanırım hepimiz güzel bir kahvaltıyı hakkettiğimizi düşürüz... 
          Ben cumartesi günleri maalesef çalışıyorum :( Ama arada kaçamak yapabildiğim ender zamanlardan birinde, Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsünde bulunan Şütte'ye gidip nefis bir kahvaltı yapmaya karar verdim....
          Yediğimi söylüyorum; egg & bacon 
          Üniveriste ortamındaki Şütte'de Bacon dana olarak servis ediliyor. Yoksa Domuz Bacon kesinlikle daha lezzetlidir, biliyorum, sizlerinde böyle söylediğini duyar gibiyim..
     Yumurtaları dayanamadan patlattığım an...
 Bu güzel kahvaltının yanına elbette ki ince belli bardakta "çay"...
Bu arada, ev yapımı inanılmaz lezzetli bir çilek reçeli de ikram ettiler... Yemeye doyamadım....