30 Ekim 2012 Salı

happy holidays..plate 1

            Bayram tatilimizi, bol yemek, içki, dinlenme, keyf ve eğlenceyle geçirdik sanırım hepimiz...
    Zaten artık bayram demek, eski zamanlarda yaşanan bayramlardan oldukça farklı geçtiği için, yemek, içmek, gezmek anlamına geliyor artık hepimiz için...
             Bu bayram bende -herkes gibi- bunları yaptım...
       Bol bol yedim, içtim ve sonra da kendi kendimi, pazartesi diete başlıyorum sözleri ile kandıra kandıra hemde, bol bol yedim...

          Artık diet sözlerinin pek de hükmünün olmadığını düşündüğüm son gün, kendi kendime dedim ki; bari biraz mideyi ufaltalım...

Bir domatesi bir güzel doğradım, zeytinyağı, balzamic sirke, tuz ve 1 adet zeytinimi güzel bir kaba koydum.
yanına da Kalamata zeytinlerimi ince uzun bir zeytin kabına yerleştirdim..
Üzerlerine de biraz kekik biraz zeytinyağı biraz kırmızı biber biraz da zeytinyağı gezdirdim...