11 Ekim 2012 Perşembe

yeni sezon...

Eveet,
Artık yaz sezonunu, güneşli günleri, sıcak havayı, denizi, kumu arkamızda bıraktık. Hepimiz yazlıklarımızdan geldik, sonbaharın yumuşatıcı geçişini birlikte karşılıyoruz...

Yeni bir sezona hazırlanırken, kışı, soğuğu, paltolarımızı, botlarımızı da yavaş yavaş çıkartmaya başladık...
Artık bu günlerde size daha içerikli bir blog yazma konusunda bende oldukça hazırım...

İnsanın elinde olmadan üzerine çöken yaz rehavetinden kurtuldum artık hepimiz gibi...
Şimdi sağlıklı yemeklerle, lezzetli menüler ve tariflerle karşınıza çıkmak istiyorum.

Blogumda herşey karşınıza çıkabilir, şimdiden sizlere ufak bir ipucu ;
Kokteyl tarifli parti hazırlıklarından, sağlıklı yemeklere, iki kişilik özel akşam menülerinden, sofra düzenlemelerine kadar....

Umarım  herşey hoşunuza gider.. beni fikirlerinizle besler, yorumlarınızla yönlendirirseniz beni çoookk mutlu edersiniz....



Hepinize şimdiden  bereketli ve sağlıklı bir kış diliyorum.....