21 Kasım 2012 Çarşamba

diet'ten vazgeçtiğim anlar...

Bugün öğlen, bir ara gözüm döndü...
Yeter dedim kendi kendime... 
Bugün Makarna yiyeceğimmm...
Kendimi kandırma cümleleri: Sabah zaten hafif bir boğaz ağrısıyla uyandın Daçya, diet yapıyorsun, vücudun vitaminsiz kalıyor, bağışıklık sistemin zayıflıyor, yemek yemen lazım.... gibi  gibi  cümlelerleeee kendimi bir güzel kandırdımmm..
İşyerindeki buzdolabında gözüme; 1 adet kırmızı biber, bir kap siyah zeytin ve tereyağı paketi takıldı...
Çekmecede de Barilla marka Yassı Spagetti paketi gördüm!! Eyvah...
Zaten o anda öğlen yemeğim belli oldu ...
 Eldeki malzemeler;
*2 kırmızı biber
*7-8 siyah zeytin
*1 Kutu domates püresi
*(hiç üzgün değilim ama) tereyağ
*Kırmızı pul biber
*Tuz,Karabiber
*(ayıp olmasın diye kendilerine) Zeytinyağı
Hazırlanışı
*Makarna paketinin üzerinde 10 dk pişme süresi dediği için, saatimin kronometresini 10 dk'ya ayarladım.
*Bu arada haşladığım suya tuz ve yağ koyarım ben, makarnalar yapışmasın ve su ile tuzu içine çeksin,
*Bir kap haşlama suyundan da mutlaka ayırırım.
*Haşlandıktan sonra spagetiileri süzmeye bıraktım.
*Tencereye ayırdığım suyu, tereyağını kırmızı biberleri attım.
*Biraz cızırtı gelmeye başladıktan sonra, domates püresini, zeytinleri ve baharatları ekleyip tencerenin kapağını kapattım.
*3-4 dk kısık ateşle pişen sosuma, süzülmüş olan makarnaları da ekleyip, iyice karıştırdım.
ve nefis bir öğlen yemeği oldu bana.....